Back to Top

Vanliga frågor

Tack för att du besöker vår skorbutik. Här tillhandahåller vi de vanliga frågorna samt svaren som hjälper dig. Vi hoppas att det blir tydligt och informativt för din online-shopping.


1. Hur kunde jag göra en beställning?


Som din förfrågan är vi glada att vägleda dig och njuta av lätt shopping på vår hemsida. Följ bara dessa steg nedan:


A. Välj din favoritvaror. (Eventuella hjälp, kontakta vår försäljningsrepresentant online)


B. Klicka på "Lägg i varukorgen" på produktsidan, gå vidare till din kundvagn. Vill du köpa flera kvantiteter av en vara i din kundvagn? Ändra numret i antal. låda. Vill du ta bort ett objekt från din kundvagn? Klicka på knappen Radera till höger om något objekt i din kundvagn.


C. Om du vill köpa fler objekt behöver du bara fortsätta shoppa på vår sida. Eller annat, kolla in.


D. I detta steg2, bekräfta din leveransadress korrekt. Och fortsätt kassen.


E. Vänligen välj betalningssätt som du föredrar.


F. Det sista steget behöver du bara bekräfta och sedan gå till betalningssidan för att betala ordern. .


E. När du har slutfört din beställning, kommer vi att behandla din beställning om två dagar och skicka ut det! Och det skulle ta ungefär 7-9 arbetsdagar till din dörr!


2. Hur lång tid tar frakten?

Som vanligt skulle det ta 9-15 arbetsdagar att komma fram till din dörr. Dessutom ska vi behandla dina beställningar inom 2 dagar och skicka dem ut. Ditt paket kan spåras online.


3. Hur spårar jag min beställning?


När vi skickat ut din order, skickar vi dig spårningsnummer och spårnings länkar till din registrerade e-postadress. Ange bara denna information i rätt fält och klicka på spårknappen. Kontakta oss via e-post om du behöver ytterligare spårningshjälp.


4. Vad behöver jag göra om jag vill avbryta min beställning efter att den har placerats?

Vänligen kontakta oss inom 12 timmar när du betalar oss om du vill avbryta eller ändra order. Vi debiterar dig 15% av ditt orderbelopp som vår provisionsavgift. Tänk på detta.Vi kan inte acceptera avbokningar för produkter som redan har skickats.


5. Om det finns ett problem med de varor jag har fått, vad ska jag göra?

Om det finns något problem med din beställning, vänligen kontakta oss omedelbart. Informera oss om problemet med din beställning och vi kommer att ge dig instruktioner.


6. Vad ska jag göra om sändningen är förlorad eller stulen?

Det är osannolikt i det fallet. Men om varorna skadas eller förloras, skickar vi dig en ny för att kompensera. Men om posttjänsten levererar varorna till fel adress som du angav eller har flyttat till, ändrade din adress utan att anmäla oss i förväg, kan vi inte göra något för att återställa din beställning.


7. Jag gjorde ett misstag med min beställning och statusen är skickad, vad ska jag göra?

Om ordern redan har lämnat så kan vi inte göra ändringar i ordern. Vänta tills du får din beställning, kontakta oss, vi skickar dina ytterligare instruktioner.


8.Do du grossist våra varor?

Om du vill grossist våra varor, var god kontakta oss.


11. Jag letar efter de föremål som inte är listade på din webbplats, kan du skaffa dem?

Om i så fall kontakta oss med en bild, ett serienummer eller varans modellnummer. Ju mer detaljer gavs, ju enklare och snabbare att hitta varorna på fabriken.


9. Är butiken säker för att besöka?

 Ja absolut! Säkerhet ges alltid högsta prioritet i vår butik och all din personliga information kommer att behandlas som konfidentiell och vi läcker inte någon av dina uppgifter till andra tredjedelar. Vi kommer att behålla dem på en säker server och kommer helt och hållet att följa alla tillämpliga dataskydd och konsumentlagstiftning från vår sida. Vi säkerställer säkerheten för alla transaktionsdata genom att använda avancerad säkerhetslösningsleverantör.